Saturday 13 August 2011

tiada tajuk..:)

rasanyee lama betol aku x post pape kt blog aku nie...ntahla...mungkin tumpuan aku lebih kepala blog yg lg 1 tue kot...hehehe...sebenarnye aku xtau pon nk taip apa...sbb skrg nie jiwa aku bebetol kacau bilau...byk fikir...terutamanye pasal kawen.......kawen??aduiiaaiii.....rasanye cepat benor masa berlalu...rasanye mcm br je aku bertunang...tau2 dh dekat nk kawen....fikiran tersgtla bercelaru...mcm2 yg difikirkan....risau ada....gementar apantah lg....ntahla mungkin perasaan aku je kot...aku terlalu iggtkn tunang aku...tp x pastila samaada dia slalu iggt kt aku ke x.

baru2 nie aku sempat jumpa tunang aku...kami berbuka sama2 tp mcm yg aku jangka tunang aku wat xtau je dgn aku....umpama aku x wujud kt sblh dia...ntahla mungkin dia penat kot....drive dr mersing ke melaka..sepanjang jumpa kami byk diam...ntahla....maleh dh nk mengenang pertemuan tempoh ari...:(

No comments:

Post a Comment