Wednesday 25 May 2011

23/05/2011

aku ada peminat kew??alahai...x sangkala pulak muka mcm aku nie ada peminat....kwn2 aku cakap...muka aku nie xde daya penarik pon...yg ada cuma  muka bengis dan garang...emppp yeker??hahaha...dan peminat aku tue adalah seorang pendidik di salah sebuah sekolah dimelaka.

hanya sekali jumpa di MITC,masa tue aku ada perlawanan bowling antara dept.kt tmpt keje.dan cikgu tue pulak...ada time tue..nk jdkan citer dia jd tukang sorak masa aku lawan dulu...konon2 nk bagi aku semanggatla tue....dia sorak ke.. x sorak ke...aku ttp jugak kalah...hahaha..ditambah pulak dengan 3 kali perbualan ditelefon dia blh jatuh hati dgn aku (telefon ofice)...blh lak dia mintak no office aku kt kwn...yg kwn aku tue pulak..mcmla x tau aku nie dh tunang...aduiihhh...tangkap cintan cintun lak dgn aku...

emp...br jap td aku tgk2 email..manala tau ada email masuk kew?aku nie pulak mmng suka tgk email...dh mmng minat dr dulu...suka baca info2 yg dianta olh kwn2...aku check satu persatu email tue..dan aku terperasan ada 1 email yg aku x kenal...pelik bebenorla pulak nama org tue...bila bukak...alahai....rupenye cikgu khairul.ayat yg diberi pulak x tahan...taula dia tue cikgu bahasa melayu...xyahla wat ayat mcm tue...aku malu seyhhh...sempat jugak aku reply email dia...ayat aku...MAAF CIKGU,SAYA ADALAH TUNANGAN ORANG...TOLONG JGN BG EMAIL YG MCM NIE LG.aku gunakan semua huruf besar...tue tandanye...aku x berminat nk berkawan dgn cikgu tue dan aku harap dia faham...amaran keras tue....dlm beberapa bulan nie...ati aku dh tertutup utk mana2 lelaki...yg ada dlm ati aku hanya tunang aku jew...smpaikan kwn2 lelaki satu office nk ajak kuar mkn pon aku xnk..kalo nk ajak biar ramai2...bukan apa...aku xnk tipu tunang aku...tettt...

No comments:

Post a Comment