Sunday 8 May 2011

ehem..ehemm..

Buat tunangku yg terchenta..sorry ye ambil gmbr tanpa pengetahuan,
bkn apa saja nk wat kenangan hehehe

Mak aku slalu puji tunang aku nie,
dia ckp ada iras2 ustaz..!hehehe
alhamdullillah...moga2la ye mak:)
dan mak aku pon slalu jdkan tunang aku contoh terbaik buat dia
mak aku akan ckp..."zik tue bagus...jarang dtg umah...".
sememangnye mak aku mmng jenis x suka kalo belom pape dh kejap2 dtg...
maklumla mak akukn guru mengaji..
mungkin dia xnk  org kg mengata.
tapi sememangnye...sbb kami jauh..sorg kt melaka,sorg kt mersing..
aku cuma senyap je.
dan sebenarnye aku teramatla merindui mamat nie..heee

Bln 9...aduihh...semakin ari semakin gemuruh,
semoga aku diberi kekuatan oleh yg maha Esa
dan aku hrp pon semoga tunang aku nie diberi kekuatan yg sama..
semoga dia x gemuruh,takot..dan berbagai2 lg...

Dan niela gmbr yg aku br pas edit..:)


1 comment: