Monday 16 May 2011

sedeyy...

arinie adalah ari yg paling x best dlm idup aku..patutla ati aku nie xsedap je dr semalam..rupenye petanda yang aku akan kena marah oleh orang yg aku syg...:((

byk kali aku tahan diri aku dr menangis..maklumla aku ada kt office time tue..aku xnk bdk2 office nmpk aku menangis..smpaikan berkali-kali aku g tandas basuh muka..smbil2 tue aku sempat jugak menangis...bdk2 office ada jugak tgr tanye kenapa kejap2 aku g tandas..adusss sibuk tolla diaorg nie...masala umah tangga pon diaorg nk ambil tau..aku cuma bg tau yg aku sakit perut...walaupon time tue aku x sakit perut...aku arap2 diarog fhm...kalo x fhm pon wat2la fhm...

skrg nie kepala otak aku mmng blurrrrrrrrrrrrr.....dr pagi smpai ptg kami asyik gado....drpd aku leh tahan diri aku dr menangis..smpaikan aku dh x blh tahan...mlm nie aku mmng bebetol menangis...smpai tersedu2...drpd aku x selsema terus aku selsema...aku terlalu sedey...dan panggilan mak aku suh kuar mkn bersama dia...aku cuma diam jew...mungkin mak aku iggt aku dh tido..mlm nie aku xnk sape2 ganggu idup aku...aku nk menangis puas2 mlm nie....dan kepada org yg aku syg tue...terima kasihla dgn gelaran yg dia berikan utk aku.....semoga dia berasa puas dan tenang...

1 comment: