Tuesday 17 May 2011

dirimu ttp dianggap kwn..:)

asl aku tgh sedey jew si haris call...asl si haris call je..mesti aku tgh sedey...aduiihh...x fhm betolla dgn mamat sekor nie...emp..nk xnk aku terpaksala jawab call dia...hanye sebagai kwn...dan aku sedar yg aku nie tunangan org...so xdenye scandal2 dlm dunia aku skrg...walaupon skrg nie aku bebetol krisis,sakit ati,merajuk dan berbagai2 lg dgn si dia...tp aku ttp kena jaga status aku sebagai tunangan org...tue pesanan mak aku mlm smalam...

ayat si haris mcm biasala...matahari sihat?semoga berbahagia dgn org tersyg..dan aku jawab..aku mmng tersgt bahagia..aku ckp mcm tue sbb aku xnk dia mengharap...tetiba haris bgtau yg dia dh jumpa dgn pilihan ati dia..hehehe..alhamdullillah...haris cuma ketawa...tp bdk pompuan tue bangsa cina...sama bangsa dgn haris.aku cuma nasihatkan haris..semoga dia x kembali ke agama aslnye..sbb islam nie x suka dipermainkan..dan haris fhm pasal hal tue...haris cuma bgtau..semoga si melissa  leh terima agama brnye..iaitu islam...emp....smpat jugak si haris nk ajak aku keluar...keluar ye??hahaha...aku hanye blh kuar dgn tunang aku sahaja (lelaki)...org lain x blh sama skali...kalo nk kuar pon biar ramai2...xde sape2 paksa atau suruh pon...aku je yg wat mcm tue...sbb aku hargai sikap tunang aku yg x penah kuar dgn pompuan lain (selain adik beradik dia)bila kenal dgn aku.so pelawaan haris terpaksa aku tolak utk kali ke2 dlm thn nie..:)

1 comment: