Tuesday 17 May 2011

lena betol aku arinie...

arinie aku cuti sepena ari vesak...niat ati aku smalam nk dtg keje...tp bila fikir balik xde gengla pulak..so lepas je solat zohor td aku tido smpai kol 5ptg...mak aku sampai bising2..hehehe...dia ckp ank dara apa mcm nie...time cuti je tido..hahaha..nk wat mcm mana mak..mlm td ankmu ini tido lmbt...asyik menangis mengenangkan nasib..heee....ko 4 pg br tido...dan arinie aku top up tido balik...lg pon aku rasa..ada baik aku tido je...kalo aku jaga...mesti aku fikir pasal perkara semalam...emp....BANGSAT???mak bapak aku pon x penah gelarkan aku mcm tue...xpe2...semoga dia berasa puas...aku cuma doakan yg terbaik buat dia...dan smpai ke arinie..ati aku blm terubat lagi...masih terasa sakit...dan aku x perlukan sape2 buat masa skrg...terutamanye dia....semoga dia bahagia bersama teman2nye...

3 comments:

  1. disebabkan ayat tue r aku x blh nk tido...

    ReplyDelete
  2. weis asl smp cmtu skali dia pggl ko??? menyirap aku.

    ReplyDelete
  3. org tgh mara...mcm2la kuar..sedey aku...

    ReplyDelete