Sunday 15 May 2011

aku x tau nk ltk tajuk apa kt cnie...sesenang aku ltk sepupu aku nk kawen jun nie..

aduiihh....bulan june ramai nau org kawen...adik ipar kak ngah aku...ank mak long aku...aku dhla cuti x byk...cuti yg ada tue cukup2 utk aku kawen je nnti...br bercadang2 nk coti 2 mggu time aku kawen..hahaha...

empp..serba salah aku jdnye...yg pertama sbb cuti...xkan aku nk ambil cuti byk kali dlm bln 6 nie...tp kalo fikir balik..kalo aku xdtg ke majlis diaorg...nnti majlis aku xde org nk dtg lak...tp bila dianalisis balik...kalo aku kawen belom tentu diaorg nk tlng kt majlis aku tue nnti kalo dtg pon diaorg cuma dtg mkn je.....hahaha..so antara 2 majlis tue nnti..salah satu majlis akan aku reject...setelah diteliti...disemak..maka dgn ini majlis kawen adik ipar kak ngah aku tue aku xnk g...lg pon mamat tue dh 2kali kawen..dan bakal pegantin pompuan tue pulak dh slalu aku nmpk..so xde halla kalo xdtg..hehehe...kira masala pertama dh settle...masala kedua lak..mak aku suh tunang aku iaitu incek muhamad zikry bin bakar datang kemajlis ank pak long aku kt ijok nnti...masalanye..adik dia tunang dlm bulan yg sama...tp xpe aku leh pujuk dia...hehehe...tp andai kate dia kekurangan cuti...xpe aku fhm...sbb dia pon mcm aku...nk simpan cuti utk kawen..hehehe...

emp..kalo x 4 june nnti  aku kawen..tp sbb sepupu aku tue yg terhegeh2 nk bln 6..maka..mak2 sedara..dan ayah2 sedara..suh aku undur ke tarikh lain...alasan diaorg..aku dgn tunang aku baik...baik dr segi kami jarang jumpa...hehehe...dan sepupu aku nie lak ari2 jumpa..smpai x balik umah pon ada...so sebelom jd pape..diaorg suh sepupu aku tue kawen dulu...geram mmngla geram..pasal diala tunang aku majuk dgn aku..tp bila fikir balik...lmbt atau cepat...insya'Allah kami akan kawen jugak..heee

1 comment:

  1. bila jd mcm nie..aku rasa mcm malas je nk g umah sepupu aku tue..

    ReplyDelete