Thursday 19 May 2011

awalnye..:)

wahhh..pepagi lg dh wat karangan di blog..hehehe...saje2 jew nk menghiburkan ati...arinie aku dtg keje seawal jam 8pg...jarak umah aku dr tmpt keje bukannye jauh pon..tp disebabkan arinie aku terlalu gumbira...so aku dtgla awal...smpai office yg ada cuma aku,en.norsham,ms.ho dan jugak pak cik guard..yg lain2 blm smpai..yelakan waktu keje start kol 9..kami je yg mengatai nk dtg keje awl..kekonon nk jd pekerja terbaikla katekan...hahaha...arinie...aku kena audit.aduihhh....byk tol utang2 dr org2 luar nie...aku lak yg pening..tp xpe...aku suka keje nie....harap2 bos aku xdela kuarkan aku ke dept.lain...dan semoga arinie xdela pape berlalu kt office..maklum saje smalam aku cuti..takot2..smalam diaorg aku ngutuk2 aku ke...manala taukan...hahahaha...dan juga semoga segala keje yg aku lakukan arinie diberkati oleh mu Ya Allah.amin...

1 comment: